14 Kasım 2009 Cumartesi

ÖTELERDE

ötelerde ötelerde>>çok uzak ülkelerde>>ölmek isterdim canım>>kapatmak isterdim gözlerimi>>vatanımda açtım gözlerimi canım>>ve vatanımda kapatmak....hayal!>>ve sessiz yığınlara inat>>bir sahipsiz mezarda>>kimselerin olmadığı>>çorak topraklar ülkesinde>>bir adsız mezarda yatmak isterdim>>-sanki toprağa atılmış ilk tohum gibi->>sessiz ve yapayalnız..>>ve insanlar benim için hiçbir şey yapmasa...>>bir mezar taşım dahi olmasa>>sadece ben ve Rabbim>>bir de mezar taşına yazılmamış>>adımı, arşa yazan melekler>>bu bana yeter inan! canım,>>biliyorum sen bunları hiç okumayacak>>hiç duymayacaksın>>duysan da sana yazdığımı anlamayacaksın>>çünkü ne sen beni anladın>>ne ben seni..>>acı, hep acı..>>sevdalar ve acılar..>>neden hep birlikteler>>ben kendimi kaybettim>>uçsuz bir rüyada...>>sen sevdiceğim>>sense hiçbir şey kaybetmedin>>kaybettiğin,>>kimsesiz sokakların>>adsız, bir yolcusu>>bulutlu bir eylül akşamı>>yağmur damlalarıyla ıslanırken sokaklar>>ben sessiz sedasız öleceğim..>>hani seni ilk gördüğüm gün gibi...>>GÜLTEKİN>>30.05.1994 pazartesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder