14 Kasım 2009 Cumartesi

ÖLÜ ANILAR KUTUSU

ÖLÜ ANILAR KUTUSU


(Çekilmiş acıların son yazısı)
Başın dizlerimdeydi..Elim elindeydi..Elini göğsüne bastırdın, elim elinleydi hala..Ben durdum, zamanda durmuştu benimle! Öylece durduk..Hala elim seninle soluk alıp veriyordu… ************************************************************************* Koca bir kutu getirdin bana..İçinde geçmişten kalmış fotoğrafların, yazıların olduğu..Hani içinde bana dair hiçbir şeyin olmadığı o kutu..Hani ölü anıları gömdüğün o tabut..Baktık hepsine ve okuduk hepsini.. *************************************************************************** Ölü anılar kutusuydu o..Ve ben senin yaşamının şahidi.. Evet “sen yaşadın” demem için oradaydım ben..Benim rolüm buydu:Şahitlik..Yaşadıklarına şahitlik yaptım ben..İşte o yüzden yaşanmışlıklarını biriktirdiğin o kutuda ben yokum..İşte o yüzden bana ait tek bir mesaj, tek bir mail saklı değil sende… *************************************************************************** Bana geldiğin zamanları hatırla..Sadece yalnız kaldığın günlerdi onlar..Evet sen geldin ve ben hiç hayır demedim..Kalabalıklar seni kuşattığında sahtelikler seni sardığında ben hep unutuldum..Ta ki yalnızlık seni yakalayana kadar..O seni yakaladığında sende beni yakaladın..Ve anlattın.. Mutlu olduğun anları, günleri, inanları, fotoğrafları..Ama ben yoktum anlattıklarında..Hep geride kalanlar vardı..Oysa benim en mutlu anlarım yanımda olduğun dakikalardı, bana baktığın anlardı..Ki o bakışlarda beni görmediğini, hep uzaklara baktığını bilmeme rağmen..Ben bir müşahidim!!! Ölü anılar kutusuna bakan bir çouk..Gördüğü her resmi, her ölüyü delice kıskanan bir şahit..”Evet sen yaşadın” ve yaşadıkça beni öldürdün…Ama benim bir tabutum yok..ne de kalbinde bana ait tek bir iz…Ölü anılar kutusu bana hüznün adı oldu… *************************************************************************** Beni öptüğün o gece, benim seni öpmeme nedenim buydu..Kendimi bir kutuya hapsetmemek..Özgürlüğümü dudaklarında bırakmadım ben, ne kadar canımı yaksa da..Ölü anılar kutusunun en büyük mahkumu sensin..dilerim bir gün bunu fark edersin..özgürlük yalnızlık da olsa…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder