14 Nisan 2014 Pazartesi

Çiçekler


"İnsanlar sağır kalpleri yüzünden, yüzyıldan yüzyıla, daha çok azap çekilen bir cehennemde hala inleyip duruyorlar." Giovanni Papini




                                                                                                                                     (Takashi Murakami)


"acılarımı alıp uzaklaştırmak isteyen biri olabilir mi?
mümkün mü birinin beni sabırsızlık ve merak içinde beklemesi, pırıl pırıl gözlerle uzaktan beni izlemesi, yaklaşan adımlarımı nefesini tutarak dinlemesi?
en sıradan sözlerimin hatırlanması, küçük bir bakışımın mutluluk vermesi mümkün mü?
bunun bir anlığına da olsa gerçek olabileceğine inanıyor musun?
hayatın hediyesini kazanma hakkı için doğru ne yaptım?
cimri bir kadının mücevherlerini saklaması gibi ızdıraplarını saklayan utangaç bir şairden başka neyim ki ben?
paltosundan başka gurur duyacak bir şeyi olmayan, evini ve yatağını tekrar bulmaktan bile aciz, acılı bir gezginden başka neyim ki?
bir şey başardım mı? insanlara küçük endişelerini dahi unutturdum mu?
şu hâlde, beni sevecek ne olabilir ki?
senin ruhuna acı çektirme hakkını bana verecek rezil, tatminsiz ruhumda ne bulabilirsin ki?
bana öyle bakma, bu kadar sıkı tutma elimi.
biliyorsun seni seviyorum ve seni sevmek istemiyorum.." Giovanni Papini

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder